a Themer developers comments

18 November 2010 admin

From my vaults of never released theme tools I bring you the hacked version of devel theme module. Its the stripped version of the theme Developer module, but without all the point n click stuff, which added a ton of spans & click commands to the markup of your site(and drove me nuts)

Its been laying on my local machine for the last 6 months (or more), so now after hearing somebody at the Drupal Design Camp in Prague moaning about not beeing able to find that goddamn function that put out the markup for X - I thought it was about time i put it out there, as an alternative to the theme developer module which still is an awesome module to figure out wtf is going on in your module.

Actually the inspiration to this version comes way back to the drupal5 days which i wrote about almost 2 years ago
btw check out Larrys comment , so here @crell heres your patch. or rather i dont have a goddamn clue of how to patch anything in cvs. So i ended up releasing it as a module. Probably gonna be banned now from d.o ;)

If you wanna help out make this actually usefull, I REALLY could use a comaintainer for this module. I hate CVS, and just wanna go back and make things pretty ...

btw if this breaks your site, its not a bug its a feature ;)

update: about 15 minutes after this blogpost Drupal.org went down, think im going back to my css & markup again ;)

So with that as a warning go ahead and look at the devel themer comments

Awesome stuff! Definitely

Awesome stuff!
Definitely gonna check it out, i find the theme developer module great but it grinds my browser to a halt at times!

Cheers
Tom

Tom James 18 November, 2010 - 11:40

Pingback

[...] a Themer developers comments | morten.dk morten.dk/blog/themer-developers-comments – view page – cached From my vaults of never released theme tools I bring you the hacked version of devel theme module. Its the stripped version of the theme Developer module, but without all the point n click stuff, which added a ton of spans & click commands to the markup of your site(and drove me nuts) Tweets about this link [...]
The content of this field is kept private and will not be shown publicly.
i went from journey to damn yankees Think i need a beer pretty soon 1 year 41 weeks ago
4,356

good Stüff

Mothership - a clean up the crap "theme"

Miro - a open atrium theme:
more info & comments

freya rocks

the progress for my premature daughter can be folllowed here:
Freya Rocks
sorry its in danish

Give some Love to the development of the mothership

Flattr this

User login

Recent comments

give some luv

drupal member ...

geek royale